23 maig 2013

Curs estiu: “El cos en el pensament contemporani: filosofia i psicoanàlisi en diàleg”

CURS C4 Què és el cos? Com el pensem? Com determina la nostra experiència? Quina relació hi ha entre cos i identitat o entre cos i sexualitat? A partir de preguntes com aquestes, el curs té per objectiu obrir un espai de diàleg interdisciplinari entre el pensament filosòfic contemporani i la psicoanàlisi amb la noció de cos com a frontissa que articula problemàtiques transversals de gran impacte en l’àmbit de les humanitats i amb incidència política en les nostres societats contemporànies.

COORDINACIÓ: Begonya Sáez Tajafuerce i Ana Cecilia González
(Departament de Filosofia de la UAB).

CALENDARI: del 8 al 12 de juliol.

HORARI: de 9 a 13 h (i, a partir de les 13.15 h, a l’Espai Comú Interdisciplinari).

DURADA: 30 hores (o 20 hores, si l’estudiant no s’inscriu a l’Espai Comú Interdisciplinari).

PREU: 30 h, 150 € (col·lectiu amb descompte: 130 €).
20 h, 130 € (col·lectiu amb descompte: 110 €).

LLOC: Facultat de Traducció i d’Interpretació.

INSCRIPCIÓ