Organització de panells a congressos

Les integrants del projecte In/visibles, juntament amb Jéssica Faciabén, hem organitzat els panells Autoria femenina en xarxa, presentat al I Congrés Internacional sobre Gènere, Desenvolupament i Textualitat (Universitat de Vic, 15-17 de juny de 2011), i El cuerpo lesbiano en su representación tecnológica. Las producciones mediáticas como hábitat, presentat al XXI Congreso Anual de la Asociación Internacional de Literatura y Cultura Femenina Hispánica “Habitar el género” (Universitat de Barcelona, 19-21 d’octubre de 2011).

A l’Autoria femenina en xarxa s’hi debatia la incidència de categories identitàries com ara dona o lesbiana a la construcció de posicions autorials legítimes, i hi van ser llegides les comunicacions “D’impropis i improperis: breu recorregut pels llocs comuns de l’autoria literària femenina”, presentada per Aina Pérez; “En lloc del cos. Lectura comparada entre Un cuarto propio (conectado), de R. Zafra i Una habitación propia, de V. Woolf”, de Noemí Acedo; i “Autoritzar-se en bloc: Degenerar i Re/Generar la bio-les-fera”, de Jéssica Faciabén; sota la coordinació de Meri Torras.

A El cuerpo lesbiano en su representación tecnológica. Las producciones mediáticas como hábitat, al voltant de les representacions culturals de la dona lesbiana a Catalunya, s’hi van presentar les comunicacions “La reescritura del deseo en Sévigné (Júlia Berkowitz)”, de Noemí Acedo; “(En)-redadas. Internet al hilo de Ariadna o la interfaz lésbica”, de Jéssica Faciabén; “Pedir audiencia, dar el perfil: representaciones lésbicas y espacios televisivos”, d’Aina Pérez; i “Regeneraciones y degeneraciones: modelos literarios y rescritura lésbica”, de Meri Torras.